Voor Docasoft is service en kwaliteit vanzelfsprekend. Zonder een degelijke service en kwaliteit heeft een bedrijf geen toekomst. Wij zijn daarom continue bezig om onze service en kwaliteit te waarborgen.
Bereikbaarheid en responsietijd zijn 2 belangrijke woorden voor ons. Docasoft streeft er naar een zo'n hoog mogelijke bereikbaarheid te waarborgen. Daarom zijn wij 24/7 via de helpdesk bereikbaar; zowel telefonisch al via een e-mail. Daarbij proberen wij uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden en problemen zo snel mogelijk op te lossen.
Demonstratie op locatie
Voordat u met Docasoft in zee gaat, wilt u natuurlijk weten wat u aanschaft. Daarom komen wij graag op locatie langs om onze software applicaties vrijwillig te demonstreren. Hierbij staat u volledig vrij tot het stellen van vragen en het uitproberen van onze software applicaties.
Helpdesk
Docasoft heeft zijn eigen helpdesk. Er is geen 1e, 2e of 3e-lijns helpdesk. Dit betekent dat u direct de personen aan de lijn krijgt die u kunnen helpen. Daarbij kunt u onze helpdesk 24 uur per dag 7 dagen in de week bereiken. Naast de telefoon zijn wij ook via de e-mail bereikbaar.
24/7 support
Het komt soms voor dat u snel hulp nodig heeft. Een voorbeeld hiervan is een systeem crash. In dit geval kunt u contact opnemen met Docasoft. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk langskomen om uw Docasoft applicaties weer online te krijgen.
Servicecontract
Bij de aanschaf van uw Docasoft applicatie kunt u een servicecontract afsluiten. Onder dit servicecontract valt de onderhoud van uw Docasoft applicatie. Naast het onderhoud krijgt u voorrang bij uw support.